2010 11 29 | Autorius -
OSSA – Ar šis žodis jums kažką sako? Ne? Leiskite supažindinti su naujam gyvenimui prisikėlusiu Ispanijos motociklų gamintoju. Gyvavęs nuo 1924 iki 1982, 2009 metais OSSA vėl pristatė naują prototipą – trialui skirtą OSSA TR280i. Praėjus tik metams po pristatymo gamintojas džiaugiasi galėdamas tiekti jau rinkai paruoštą modelį. Šiais metais į Europos, Naujosios Zelandijos ir Australijos salonus iškeliaus 1250 TR280i motociklų. O 2011 metais OSSA žada padidinti savo produkcijos kiekį iki 3000 vienetų.
OSSA TR280i – tai modernaus dizaino trial stiliaus motociklas. Jame sumontuotas 272 cm³ dvitaktis, skysčiu aušinamas, variklis su elektronine kuro įpurškimo sistema. Motociklo variklis pasižymi karterio vientisumu bei pažangia aušinimo sistema, kuri variklį leidžia lengviau modifikuoti. Motoras į rėmą įstatytas atvirkščiai – cilindras nukreiptas ne į priekį, o į galą. Vienas iš patraukliausių parametrų – tai motociklo svoris. Kaip teigia patys gamintojai, šis trial motociklas lengviausias pasaulyje ir sveria tik 64,5 kg. Priekyje sumontuoti 40 mm pilnai reguliuojami iš aliuminio pagaminti Marzocchi, o gale – TTX Ohlins amortizatoriai. Motociklo ratų bazė - 1328 mm, sėdynės aukštis – 665 mm. Kuro bake telpa 2,6 l benzino. 2011 metais bus galimybė įsigyti motociklą su USD tipo priekiniais amortizatoriais.
Tikėkimės, kad sparčiai populiarėjant trialui – nedidelių investicijų reikalaujančiam motociklų sportui, neužilgo šį modelį išvysime ir Lietuvoje.
o kiek toks trial kainuoja?