Gruodis 2018
P A T K P Š S
« Bal    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

MOTOpress veidaknygėje


Reklama:



Ketvirtoji italų motociklo BORILE MULTIUSO karta

2011 02 3 | Autorius - Tomas

Nedidelė motociklus gaminanti italų kompanija UMBERTO BORILE & CO šių metų kovo mėn. pradės pardavinėti ketvirtos kartos MULTIUSO modelį. Populiarumo susilaukusio, 4700 eurų kainuojančio, universalaus mažylio jau dabar laukia šimtai naujų pirkėjų. Rankų darbo MULTIUSO per metus surenkama iki 50 vnt. Jis gaminamas pilnai iš aliuminio lydinio ir sveria tik 80 kg.

Idėja sukurti būtent tokį (daugiafunkcinį) motociklą buvusiam motokroso ir spidvėjaus meistrui Umberto Borile gimė 2006 metais besisvečiuojant Austrijoje. Italą sužavėjo vietinių gyventojų išradingumas, kurie savo motociklus pritaikydavo visiems gyvenimo atvejams – nuo darbų laukuose, pritaisius motociklams savadarbes priekabas, iki pramogų ir turizmo kalnuose. Sugrįžęs namo Umberto nusprendė sukonstruoti kažką panašaus įvertinęs visus galimus paprasto „Europos ūkininko” poreikius.

Daugiafunkcinį BORILE MUTIUSO galime pavadinti „motociklu-orkestru“. Priklausomai nuo savininko poreikių jis gali tapti lengvu enduro, apkrautu trialiniu „asiliuku“, arba krovinį tempiančiu „arkliuku“. Motociklas turi sumontuotus tris tvirtus bagažo laikiklius, specialius tvirtinimus benzopjūklui o taip pat lengvai nuimamą kronšteiną priekabos arba žoliapjovės prikabinimui.

Apart funkcionalumo gan neįprasta ir motociklo konstrukcija. Iš aliuminio pagamintame rėme yra kuro bakas ir oro filtro korpusas, kurie irgi atlieka laikančiųjų elementų vaidmenį. Išmetimo bakelis paslėptas, kad savininkas prie jo neprisiliestu kojomis ir išvengtu nudegimų. Galinė švytuoklė, irgi iš aliuminio, laikoma dviem amortizatoriais nuo kalnų dviračių, kurie, dėl ypač lengvos viso motociklo konstrukcijos, pilnai susitvarko su savo užduotimi. Vairo pasukimo kampas didelis, kad būtų lengva manevruoti sudėtingose vietose. Motociklo variklis pasiskolintas iš BETA ALP – keturtaktis, vieno cilindro, 200 cm³ tūrio, maitinamas MIKUNI karbiuratoriumi. Bako talpa  – 5,5 litro. Užvedimas el. starteriu arba kojinis. 5 pavarų greičių dėžė, šlapia sankaba.

Kategorija : Enduro / Klasikiniai / Moto technika / Trial / Užsienyje
Reitingas: 5.00 (Įvertino 6)

Prisijungimas

  • Artimiausi moto renginiai:
    • Anonsuojamų renginių nėra
Mažiausia degalų kaina:

Projekto draugai: