Rugsėjis 2018
P A T K P Š S
« Bal    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

MOTOpress veidaknygėje


Reklama:



Geriausios Honda reklamos

2010 02 10 | Autorius - Dovilė

Garsioji

Motociklų gamintojai, norintys sukurti savo produktams kuo labiau į akį krentančią reklamą, kovoja ne su vienu didžiuoju pramoninku.  Kaip  žinome, patraukliausios reklamos yra tos, kurios pasižymi paprastumu, originalumu ir preciziškumu – šiuos dalykus apjungti puikiai pavyko ir vienai didžiausių motociklų kompanijų Honda.

Turbūt garsiausia ir sėkmingiausia visų laikų reklama, pavadinimu “You Meet the Nicest People on a Honda”, buvo sukurta 1962-aisias metais. Ji vaizdavo namų šeimininkes, tėvus ir vaikus, jaunas šeimas ir kitus gerbiamus visuomenės narius, vairuojančius mažąjį Honda 50.

Iki 1964-ųjų  Honda įgavo didžiulį visuomenės pripažinimą. Pirmąjį kartą motociklai, ypač 50cc mažyliai, tapo ypač populiaria Kalėdų dovana Amerikoje.“Nicest people” reklamų, per ateinantį dešimtmetį, buvo sukurta dešimtys versijų – ko pasekoje jos tapo ilgiausiai trukusia “tema” motociklų kompanijų reklamos istorijoje.

Tais pačiais 1964-aisiais Honda tapo “Akademijos apdovanojimų” transliacijos rėmėju, paskirdamas jai 300 tūkst.dolerių. Programa buvo matoma 80-čiai procentų  Amerikos gyventojų. Tai atsiliepė pardavimams – nuo 40 tūkstančių motociklų per metus, pardavimai šoktelėjo iki 200 tūkstančių.

Neilgai trukus, Japonijos lyderė buvo užtvindyta prašymais bendradarbiauti su kitomis įmonėmis, norinčiomis susieti savąsias reklamines kompanijas. Nenuostabu, kad iki šios dienos “Nicest people” yra laikoma viena sėkmingiausų reklamos modelių.

Dabar Honda turėjo didžiausio masto poveikį visoje motociklų rinkoje. Tokios kompanijos kaip Triumph ir BSA prabudo susipratusios, kad groja antruoju smuiku ir tuo pačiu – šokdinamos Japonijos išsišokėlių. Harley-Davidson taip pat nebuvo patenkinti susiklosčiusia situacija.

Šie, ir  kiti gamintojai pasidalino į dvi atskiras stovyklas: į tuos, kurie sekė “Nicest people” metodo pavyzdžiu, ir į tuos, kurie atsiribojo nuo jo. Tada atsirado ir trečioji – tai gamintojai, kurie siekė populiarumo abiem būdais.

Tuojau pat Harley-Davidson pasirodė su įtartinai konkordantiška “Nicest people”, reklamos kompanija, pavadinimu  “Young America”, kuri taip pat susilaukė didelės sėkmės.

Šiandien, kaip ir prieš kelis dešimtmečius, konkurencija tarp didžiausių, motociklų pramonėje, nesumažėjo, tačiau Honda ir toliau gali didžiuotis nepralenkiamųjų reklamoje statusu. Pateikiame geriausias iš jų:

Kategorija : Istorija / Moto technika / Užsienyje / Visos naujienos
Reitingas: 5.00 (Įvertino 2)

Žymos:

Prisijungimas

  • Artimiausi moto renginiai:
    • Anonsuojamų renginių nėra
Mažiausia degalų kaina:

Projekto draugai: