Gruodis 2018
P A T K P Š S
« Bal    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

MOTOpress veidaknygėje


Reklama:



Atnaujinta sena naujiena – KTM 350 SX-F (video)

2010 11 13 | Autorius - Andrius

KTM į savo atnaujinamų modelių sąrašą įtraukė ir naująjį, motokrose perversmą sukėlusį, KTM 350 SX-F. „Oranžavi“ žada nustebinti visus naujomis technologijomis.

KTM 350 SX-F – vienas iš daugiausiai laukiamų šių metų „žaisliukų“ krosui. Jis vadinamas aukso viduriuku, kuris užpildo spragą tarp nedidelį galios trūkumą turinčių dviejų su puse šimto kubinių krosinukų ir sunkiai pažabojamų 450 cm³ modelių. Gamintojas teigia šiame motocikle suderinęs gerbėjams gerai pažįstamas KTM manieras su naujomis technologijomis ir sukūręs idealų motociklą tiek pažengusiems, tiek profesionaliems sportininkams.

Pirmą kartą motokroso trasai skirtame motocikle KTM panaudojo kuro įpurškimo sistemą. Dabar, būdamas su įpurškimu, šis 350 cm³ „monstriukas“ leidžia vairuotojui keisti važiavimo rėžimą (dar vienas požymis, kad motociklas skirtas ne vien profesionalams?). EFI sistema automatiškai reguliuoja kuro mišinio riebumą vėstant arba šylant oro temperatūrai, bei palengvina šalto motociklo užkūrimą. Nors 350 SX-F bus aprūpintas el. starteriu, inžinieriai paliko galimybę motociklą „užsikikinti“, taip suteikdama dar didesnę pasirinkimo laisvę vartotojui. Ar kas nors naudos „kick“ starterį, jei motociklą bus galima užvesti vienu „stebuklingo“ mygtuko paspaudimu?
Trumpai apie variklį –  vieno cilindro, dviejų paskirstymo velenėlių (DOHC), aušinamas skysčiu. Cilindro galvutėje sumontuoti titano vožtuvai. Maksimalios apsukos ribojamos ties 13 000 aps./min. Penkių laipsnių pavarų dėžės perduodama galia galiniam ratui bus kontroliuojama hidraulinės „Brembo“ sankabos pagalba. Stūmoklio eiga ir plotis lyginant su 250 cm³ ir 450 cm³ modeliais:
KTM 250 SX-F : 76 x 54.8 mm
KTM 350 SX-F: 88 x 57.5 mm
KTM 450 SX-F: 97 x 60.8 mm

Variklis įmontuotas į plieninių vamzdelių konstrukcijos rėmą. Kas liečia važiuoklę, didžiausia naujiena ta, kad KTM netvirtino galinio amortizatoriaus tiesiai prie galinės švytuoklės, o panaudojo specialią jungti. Toks tvirtinimas leidžia amortizatoriui dirbti greičiau ir tiksliau. Kituose modeliuose naudojamas tradicinis amortizatoriaus tvirtinimas. Amortizatoriai – reguliuojamas WP gale ir reguliuojami 48 mm WP priekyje.

Išore motociklas beveik niekuo neišsiskiria iš kitų „oranžinės armijos“ karių, išskyrus 50 mm ilgesniu galiniu sparnu. Šiame modelyje sumontuotas 7,5 litro talpos kuro bakas. Juodi ratlankiai buvo pakeisti sidabriniais.

2011 KTM 350 SX-F pristatymas:

http://www.youtube.com/watch?v=HsaLWqGPkqc
Kategorija : Krosiniai / Užsienyje / Video / Visos naujienos
Reitingas: 5.00 (Įvertino 3)

Žymos:

Prisijungimas

  • Artimiausi moto renginiai:
    • Anonsuojamų renginių nėra
Mažiausia degalų kaina:

Projekto draugai: