Rugsėjis 2018
24252627282930

MOTOpress veidaknygėje

Reklama:

Aplink Juodąją jūrą 2009: birželio 6-ta.

2010 01 2 | Autorius - Tomas

Akimirka Turkijoje ir mes jau Gruzijoje

0629463166__15_diena(4of16)Prisišvartavę Trabzon uoste atsidūrėme Turkijos teritorijoje. Muitinės procedūros praėjo sklandžiai neskaitant vieno bandymo pasipelnyti. Muitinės darbuotojai besibaigiant dokumentų tvarkymui pareikalavo po 20 USD nuo kiekvieno motociklo. Prisidengdami mistiniu tranzitiniu mokesčiu reikalavo 100 dolerių. Mes „geranoriškai”sutikome mokėti, bet pareikalavome dokumento patvirtinančio mokėjimo faktą. Suma nuo 100 sumažėjo iki 50 USD. Dar po kurio laiko teisinantis, kad nėra buhalterio, kuris galėtų išrašyti kokį nors dokumentą, buvome paleisti iš uosto.
Turkija pravažiavome šiaurinę pakrante. Keliai idealūs. Stabtelėjome pakelės miestelyje vietiniame turguje. Nusipirkom ir vietoje suvalgėm arbūzą. Dar po valandėlės teko stoti užkasti rimčiau. Visi buvome maloniai nustebinti paprastos vietinės kavinės paruošto maisto skoniu ir kokybe. Turkija pralėkėm beveik nesižvalgydami, nes paviešėjus Gruzijoje mes dar grįšime į šią šalį.

0629182741__15_diena(15of16)
Turkijos-Gruzijos sienos kirtimui sugaišome apie puse valandos. Ir tai didesnę laiko dalį stovėjome eilėje. Gruzijos muitininkai pasitiko mus su šypsenomis ir net nežvilgtelėjo į mūsų bagažą. Jau vakarėjant stabtelėjome Batumi miestelyje nusipirkti valgyti. Visa ekspedicija buvome pasveikinti , apkabinti ir išbučiuoti. Visi draugai ir broliai. Tiesa eismas nedaug tesiskiria nuo pasakojimo apie džigitus važiuojančius degant raudonam šviesoforo signalui. Važiuoti išties pavojinga. Buvo nuspręsta nakvoti Ureki miestelio apylinkėse. Savo tikslą pasiekėme jau gerokai sutemus. Ši vieta buvo pasirinkta dėl čia esančių magnetinio smėlio paplūdimių. Šiose apylinkėse kompasai neveikia dėl stipraus magnetinio lauko. Tokie paplūdimiai pasaulyje yra tik du. Vienas jų Gruzijoje, kitas Kuboje.
Beieškant, kur pasistatyti palapine privažiavome betoninę tvorą su vartais. Už vartų matosi pievelė ir kelios šviečiančios lempos. Nuspręsta paklausti ar negalima būtų pasistatyti palapines aptvertoje teritorijoje. Atsakymo paieškos į šį klausimą mus supažindino su gruzinais, kurie nakvynei mums suteikė teritorijoje esanti viena iš dvidešimties namukų ir pavaišino namine vynuogių degtine. Po poros taurelių išgirdome pasakojimą apie tai, kad svečiavosi prancūzų porelė keliavusi dviračiais aplink pasaulį ir ketinusi sustoti vienai dienai. Išvažiavo jie po penkių parų, nors kaip teigia mūsų naujieji draugai susikalbėti galėjo tik rankų pagalbą. Ryt tikimės pasiekti Tbilisį.

Mes randamės:
N 42 00.966
E 041 45.349
Aukštis virš jūros lygio 21 metrai
Temperatūra: oro +22
15 dieną įveikta 289 km

Kategorija : Moto kelionės
Reitingas: 0.00 (Įvertino 0)