Birželis 2018
252627282930

MOTOpress veidaknygėje

Reklama:

Aplink Juodąją jūrą 2009: birželio 5-ta.

2010 01 2 | Autorius - Tomas

0607201257_14_diena (1 of 19)Ryte leidome sau šiek tiek pasivartyti minkštose lovose, kurias gavome, vakar sutikto baikerio iš Lietuvos, viešbutyje. Stasys mus sutiko labai šiltai ir draugiškai. Pats buvo nustebęs pamatęs mus stovinčius prie parduotuvės netoli Rusijos-Abchazijos sienos. Užkandę skanios, jo brolio virtos vištienos sriubos ir paragavę Stasio daryto vynuogių vyno dar ilgai šnekučiavomės įvairiomis temomis.

Atsikėlę susiruošėme labai greitai ir pajudėjome link Sočio tarptautinio jūrų uosto. Keltų grafikas nėra reguliarus ir keltai plaukia tada, kada prisipildo keleivių ir krovinių. Tikėtina, kad keltas išplauks šiandien. Krovimas į keltą prasideda 18 valandą. Pasak uosto darbuotojų kelionės trukmė apie 12 valandų. Žmonės norintys iš šių kraštų patekti i Turkiją ar Gruziją keliais nuvykti ten negali. Tuo naudojasi keltų kompanijos pabranginusios bilietus. Persikelti iš Sočio į Trabzoną mums kainuos 52000 Rusijos rublių.

0607201308_14_diena (2 of 19)
Visa diena prabėgo prie uosto vartų laukiant kol prasidės laipinimas į keltą. Pasikeisdami budėjome prie motociklų, kai tuo tarpu kiti galėjo papietauti, išsimaudyti ar pasižvalgyti po apylinkes. 18 valandą turėjęs prasidėti laipinimas į keltą vėlavo beveik 3 valandas. Dar pusantros valandos užtruko muitinės formalumai. Sudaryti įspūdį, kad pareigūnų darbas yra labai svarbus ir reikalingas įprastas dalykas. Tad muitinėje laukėm jau atsipalaidavę. Belaukiant kol mus įleis į keltą pro išlaipinimo vartus pasirodė du motociklininkai. Pabendravus su jais sužinojome, kad tai Izraelio piliečiai. Jų planuojamos kelionės trukmė trys mėnesiai. Kelionės metu kolegos iš Izraelio planuoja įveikti 22000 kilometrų. Jų maršrutas driekiasi iš Izraelio per Kaukazą, Krymą, Kijevą, Maskvą, Murmanską, Norvegija, Vokietija ir toliau į pietus per Graikija link namų. Apsikeitę tolimesnei kelionei reikalinga informacija ir sulaukę savo eiles pagaliau pasiekėme kelta. Keltas pusiau krovininis ir pagrindinė jo užduotis vežti vaisius iš Trabzono į Soči. Link Turkijos krantų be mūsų dar keliauja du automobiliai ir apie 40 žmonių iš kuriu didesnė dalis – merginos. Prieš sėdant į keltą pareigūnai mus įspėjo, kad jei merginos rodo daug dėmesio tai ne todėl, kad mes labai šaunūs, o todėl, kad tiesiog toks jų darbas.
Sulaukėme 12 valandos, nes prasidėjo nauja diena ir galėjome oficialiai pasveikinti Kuzavą su gimtadieniu. Kukliai paminėję šią progą susirangėme ankštose lovose ir smagiai siūbuojant laivui užmigome. O penkioliktos mūsų ekspedicijos dienos rytas mus pasitiko šalia Turkijos krantų.

0607201330_14_diena (6 of 19)

0607201348_14_diena (16 of 19)

0607201405_14_diena (18 of 19)

Kategorija : Moto kelionės
Reitingas: 0.00 (Įvertino 0)