Rugsėjis 2018
P A T K P Š S
« Bal    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

MOTOpress veidaknygėje


Reklama:



2010 metais prekyboje pasirodysiančios moto technikos dešimtukas

2010 01 5 | Autorius - Tomas

Kieme jau 2010 metai! Kokių motociklų naujais metais moto parduotuvėse laukia naujovių ištroškę pirkėjai?

Sąrašą pradeda naujai iškeptas super sportiškas bavarų BMW S1000RR. Naujasis motociklas aprūpintas 999 kūb. cm. varikliu, kuris tapo labai ptrauklus savam savam segmente. Ti įtakoja puiki motociklo išvaizda, įkvepiančios techninės charakteristikos ir puikus valdymas.
Sausas motociklo svoris – 183 kg, sukomplektuoto – 204 kg be ABS sistemos ir 206,5 kg versija su ABS.
S1000S variklio galia siekia 193 a.g., ją išvysto keturių cilindrų eilėje, 16 vožtuvų jėgainė paosiekusi 13 000 aps./min.. Maksimalus sukimo momentas – 112 Nm prie 9 750 aps./min.

Įdomų aparatą paruošė ir japonų Honda, tai turistinis su sportišku charakteriu VFR1200, kurio dizainas parodoje užkariavo daugelio žiūrovų simpatijas.
Maksimalus naujo V4 variklio sukimo momentas siekia 129 Nm prie 8 750 aps./min., be to gamintojai atkreipia dėmesį, kad 80% maksimalaus sukimo momento pasiekiama jau ties 3000 apsisukimų riba. Didžiausia variklio galia – 149,5 Ag prie 10 000 aps./min. Variklis – keturtaktis UNICAM 76° V-4, aušinamas skysčiu. Darbinis tūris – 1237 kub. cm. Pilnas svoris – 267 kg.

Dar vienas modelis, šį kartą su 600 kubikų varikliu – 2010 metų Yamaha YZF-R6. Super sport klasė šiais metais bus dažoma mėlynos ir baltos kombinacija, visiškai baltai ir visiškai juodai su juodais ratlankiais.
Variklis YZF-R6 – keturių cilindrų eilėje su bloko posvyriu į priekį, aušinamas skysčiu, turintis keturis titaninius vožtuvus cilindrui ir du paskirstymo velenėlius virš jų (DOHC). Variklio tūris – 599 kub. cm. Maksimali variklio galia siekia 129 a.g. prie 14 500 aps./min. Sukimo momentas – 65,8 Nm prie 11 000 aps./min. Pilnas motociklo svoris – 185 kg.

Milano parodoje EICMA daug triukšmo sukėlusi naujoji Ducati Multistrada 1200. Naujasis motociklas išleistas keliose versijose – Multistrada 1200, Multistrada 1200s Sport ir Multistrada 1200s Touring. Įprastoje vesijoje variklis – L formos 2 cilindrų (L-Twin) aušinamas skysčiu. Maksimali galia – 150 a.g. prie 9 250 aps./min., maksimalus sukimo momentas 118,7 Nm prie 7 500 aps./min. Pagal pirkėjo pageidavimą gali būti komplektuojamas su ABS. Svoris – 189,1 kg.
Gamintojas motociklo klasę apibūdina kaip keturi viename: tai ir sportinis motociklas, ir turistinis komfortabilioms išvykoms į tolimas keliones, ir miesto motociklas, ir tinkamas lengvai bekelei Enduro.

Jau daugelio širdis pavergusio gatvinuko Z1000 sekanti karta. Z1000 – ir gražus motociklas, ir greičiausiai pats galingiausias “Street” Kawasaki serijoje. Variklis – 953 kub. cm. Maksmali galia – 125 a.g. prie 10 000 aps./min. Sukimo momentas – 98,7 Nm prie 8 200 aps./min. Motociklas sveria 228 kg (su ABS – 232 kg).

Suzuki pasididžiavimas – galingasis GSX-R1000 panašu neįgijo jokių didesnių pasikeitimų lyginant su praėjusių metų modeliu. O ir išorinio vaizdo pakeitimai beveik nepastebimi. Tačiau gamoje atsirado nauja spalvų kombinacija – mėlyna su balta kartu su tamsiai mėlynu rėmo ir švytuoklės kantu.
Gikserio, populiaraus super sport klasės Suzuki flagmano charakteristikos gerai visiems žinomos. Tai – 999 kub. cm., keturių cilindrų eilėje keturtaktis skysčiu aušinamas variklis. Variklyje sumontuoti titaniniai vožtuvai, grūdinti stūmokliai ir iridžio uždegimo žvakės. Pilnai motociklas sveria 205 kg.

Greičiausiai vienintelis motociklas, kuris iš pagrindų skiriasi nuo aukščiau išvardintų – tai elektrinis Mavizen, kurio galbūt plačioji auditorija taip ir nelaukia kaip kitų, bet būtent šis motociklas gali būti laikomas inovacijų lyderiu moto segmente. Beje arčiausiu metu gamintojai žada išleisti ir krosinio elektrinio motociklo versiją.

Pačiu įdomiausiu motoroleiu galima pavadinti Piaggio triratį, o tiksliau jo 1010 metų modifikaciją – MP3 500 Sport. 492 kub. cm. viencilindris skysčiu aušinamas variklis su CTV variatoriumi pasiekia 40 a.g. Unikali priekinė pakaba su dviem tarpusavyje nepriklausomais ratais ir stabdžiais suteikia motoroleriui posūkiuose pasvirti beveik tiek pat, kaip ir su įprasta dvirate priemone, bet šiuo atveju motoroleris išlieka stabilesnis.
Naujame modelyje pakaba ir kita važiuoklės dalis sportiškesnė, nei įprastmae MP3, o visa kita konstrukcija išliko nepakitusi. Erdvės po sedyne Sport variante šiek tiek mažiau, bet ir ją telpa šalmas.

2010 metų Malaguti Blog 125/160 skuterių komplektaciją papildys neįprasta motoroleriams opcija – tai stogas virš galvos.
Be praktinės naudos nuo lietaus, stogas suteikia naują estetinio važiavimo pojūtį. Malaguti Blog stogo konstrukcija prie motorolerio tvirtinasi šešiais varžtais. Skaidrioji stogo dalis, iš principo atstojanti didelį stiklą nuo vėjo, turi padidintą šviesos pralaidumą ir specialų sluoksnį apsaugantį stiklą nuo smulokių įbrėžimų.

Kategorija : Enduro / Gatviniai / Klasikiniai / Moto technika / Motoroleriai / Turistiniai / Užsienyje / Žiediniai
Reitingas: 5.00 (Įvertino 4)

Komentarai:
Mindaugas 2010 01 7 | 17:09

VFR’as turetu but laukiamiausiu saraso virsunej :)

saimonas 2010 01 29 | 11:31

vfras pencinykam. laukiam e.inovaciju.
p.s. ebl,motopresai ko nieks neveikia?

Simonas 2011 05 25 | 0:19

Viskas gražu, tik negaliu pakęsti klaidų straipsniuose. Susitvarkykit. Ačiū


Žymos:

Prisijungimas

  • Artimiausi moto renginiai:
    • Anonsuojamų renginių nėra
Mažiausia degalų kaina:

Projekto draugai: